lauantai 23. maaliskuuta 2013

Hyvää pääsiäistä :)

YO!!
No, mulla oli eilen tosi helppo ET-koe, joka meni tosi hyvin. Sain 9,5 :) Kun oli vika koulupäivä ennen pääsiäislomaa, niin Van Ann, Sanni, Olivia ja minä mentiin shopparille. Ostin sieltä uuden repun ja mangan :) Viikko on mennyt ihan hyvin, paitsi että olin kipeenä torstaina. Tänä sunnuntaina Sanni ja minä olemme menossa pappilaan auttamaa pikkusia askartelemaan pääsiäs-juttuja <3 Saadan valita palkaksi suklaat :D Joo, olen kauheasti miettinyt just, millaisen suklaan saa valita ison, pienen... :p Maanantaina menemme kaikki Van Annin luo syömään shabu shabua :p se on tosi hyvää japanilaista ruokaa. Voin laittaa sitten kuvia siitä :) Ja tiistaina lähden perheeni kanssa Sisiliaan, toivottavasti aurinko paistaa :)
Tässä kuvia ostoksista ja muusta :) Ja alempana suklaamuffini resepti <3
 Tässä on yksi manga, jonka ostin jo vähän aikaa sitten: Black butler
ja sitten se, jonka ostin nyt shopparilta: Strobe edge 3 :)
Joo ja toi jätti suklaamuna saatin koulust :D
Mekon ja shortsit ostin Englannista kaksi viikkoa sitten :p Olen aloittanut lukemaan tota kirjaa:
Verenvahti


SUKLAA MUFFINIT <3 (12 muffinia)
Ainekset:
85g tummaa suklaata
150g voita
160g vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta
160g sokeria
ripaus suolaa
5 kananmunaa
2tl vaniljasokeria

Tee näin:
-Lämmitä uuni 180°C
-Paloittele suklaa ja sulata se voin kanssa
-Sekoita vehnäjauhot ja leivinjauhe keskenään
-Erikseen sekoita sokeri,kananmunat, suola ja vaniljasokeri niin että seos vaalenee
-Lisää jauhot vähitellen kananmuna seokseen ja sitten suklaa ja sekoita kunnolla
-Laita taikina vuokiin ja uuniin 20 minuutiksi.



Ja muuten HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!!!!! :)
Oletteko menossa jonnekin pääsiäislomaksi?

T: Jenni

1 kommentti:

  1. Pitääki tässä lomalla vaik kokeilla noita muffinsseja ! Kerran ku on aikaaki ( ^ω^ )

    VastaaPoista