maanantai 22. huhtikuuta 2013

Nails, nails, nails :)

Hello!
Pieni lyhyt teksti xD
Mä oon innostunut kynsilakoista, ja lakkaan kynsiä eri tavoilla. Tässä on pari kuvaa niistä :)
Tässä on mun jotkut kynsilakat
Näillä voi helposti piirtää hauskoja kuvioita
Pika Pikaa :)

Tein Sannille värikkäät konverset xD

Näissä käytin maalarinteippiä, jota siis laitoin esim puolikkaalle kynnelle
ja sitten lakkasin toisen puolen eri värillä



Tässä tein konverset. Tein yksityiskohdat kynsilakoilla joilla on pieni terä, mutta voi myös käyttää ohutta pensseliä, kunhan muistaa pestä sen käytön jälkeen ettei se kuivu.

Terkkuja Jenniltä :p
Mitä haluatte seuraaviin postauksiin??

6 kommenttia:

  1. Moi, teillä on tosi hieno blogi! Ja kiinnostavaa lukea, millaista on elämä Brysselissä.

    Millä ohjelmalla muuten teette noi hienot "mosaiikit" tai kollaasikuvat, joita on bannerissa ja postauksissa? Oon itsekin miettinyt joskus, että sellaisia olis kiva tehdä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä olis yhen bloggaajan vastaus :) Mä tein bannerin picmonkeyllä :)) se on helppo ja ilmanen. Luen muutes sun blogia ja se on super hyvä. Olis kiva jos ryhtyisit meiänki blogin lukijaks :)+ elämä brysselissä on ihan kivaa

      Poista
  2. Kivoja ideoita! Noi converset on yli söpöt! :-D Käy toki kurkkaas arvontaan! <:

    >>http://idobelieveinfashion.blogspot.fi/2013/04/viime-viikon-fiilistelya-ja-arvontaa.html

    VastaaPoista