perjantai 17. toukokuuta 2013

Luut, lihakset, mikrobit ja MINÄ ja SINÄ

Kuvia äitienpäivältä, sateisilta ja tylsiltä päiviltä jne. I'm booring and I know it! Sain kesäksi uudet turkoosit tennarit, love them + siniset nauhalliset kengät, jollaisia olen kattellut jo jonkun aikaa. Viikonloppuna tuli inspisvimma ja tein turkoosista kyyhkyskankaasta(jonka olen saanut Vantulta) kauluspaidan sekä sinisen lyhythihaisen neuleen. Molemmista tuli omasta mielestäni aika hyvät. Olen tajunnut, etten ole lähiaikoina laittanut ollenkaan reseptejä, joten ensi postauksessa tulee resepti. Keskiviikkona oli tanssiesitys, johon olitiin jo kauan harjoiteltu. Aiheena oli Peter Pan. Täällä Brysselissä on aivan kauheat säät, sataa ja masennus iskee. Aurinkoa tarvitaan, joten onneksi pääsen sunnuntaina viikoksi Nizzaan. Mitä lomasuunnitelmia teillä on?
Äitienpäivä-aamiainen

Uudet kengät




Uusi tekemäni paita



Uudet kengät musta-valkoisena




Sininen pusero on tekemäni ja harmaa oli tämän päivän asu


10 kommenttia:

  1. On muuten tosi hienoja noi sun itse tekemät vaatteet! Mäkin tykkään tehdä vaatteita silloin pari kertaa vuodessa kun innostun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva! Joo, joskus ei vaan jaksaisi ommella, eikä inspiraatio oikein tule :)

      Poista
  2. vitsit teit ihanan paidan siit kankaasta! :)

    VastaaPoista
  3. Moi! Laitoit mulle kommenttia blogiini ja tulin katsomaan bloginne! Ja oikeesti ihanaa kun teet vaatteitasi itse, noi on oikeesti tosi upeita ja hienoja! Lukijaksi liitytty!

    <3 withlovemiina.blogspot.com

    Miina

    VastaaPoista
  4. Ihanaaa blogi! Liityn, te siihen mun omaan? (:

    riiaslive.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. kiva toi itsetehty paita :) liityin :D

    http://withronjaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista