maanantai 15. joulukuuta 2014

All I want for christmas is snow

Viimeinen viikko koulua ennen joululomaa: vielä kaksi eksamia, pullaa, joulutorttuja, pipareita, elokuvia, kynttilöitä, teetä, glögiä, lahjapaperia ja ihmisistä tulvivia ostoskatuja. Kai sitä on pakko uskoa, että joulu on tulossa, mutta tietysti yksi asia puuttuu: lumi. Kun on kyseessä joulu, olen mitä suomalaisin ja haluan sitä lunta. Olen kuitenkin täällä Brysselissä asuessani tottunut siihen, ettei sitä ole eikä sitä tule. Ehkä Suomeen vielä saataisiin muutama hiutale, mutta saapas nähdä. Positiivisena aion kuitenkin pysyä, eikä mikään voi viedä pois tätä joulutunnelmaa joka mulla nyt on! Tämä on sitä mun aikaa ja tätä mä rakastan! Hyvää joulua kaikille!



Motivaatiota














Päätin sitten kokeisiin lukemisen sijaan leipoa.. :D 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti