keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Hello!
Olin hiihtolomalla Kitzbuhelissä, kirchbergissä :) Jossain siellä Itävallassa. Olin siellä laskettelemassa minun perheen kanssa ja pari päivää minun serkkuni kanssa. Oli tosi kivaa ja ihana paikka :) Serkun kanssa tuli mentyä kaikki mahdolliset pompsut rinteiden reunoilta, josta moni toi meidät jonnekin ihan muualle... Onneksi on keksitty sellainen vempain kuin puhelin :p Tässä kuvia 






Tässä meidän hotellin parvekkeelta otettu kuva :)
Ostin söpöt korvat mun kypärään :3
Oli hauska katsoa kun ihmiset pukeutuivat karnevaali asuihin rinteilläkin,
siellä oli lautaileva lehmä ja panda :)


Kahtena iltana mentiin kelkan kanssa hissillä ylös ja syötiin kivassa
ravintolassa ja tultiin sitten kelkalla alas :D Tokan kerran menin serkkuni
kanssa samalla kelkalla ja mäki tuli laskettua monta kertaa, lähdettiin rinteestä noin
klo 22 :)



hotellissa oli kivat lamput :)


10 tunnin matkalla tuli paljon pelattua, pääsin tuon pelin kokonaan läpi :)
 Toivottavasi kaikilla on ollut tai tulee olemaan mahtava loma <3
Jenni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti