perjantai 26. heinäkuuta 2013

Metsä ja proteiiniletut

Elikkä otsikko kertoo aika paljon mihin mun kuvat liitty tässä postauksessa. Oon ollut purjehtimassa ja tädin mökillä. Mökiltä tulikin sitten noin 200 kuvaa, heheh. Oon ollut viime viikon aikana suurimmaksi osaksi metsässä keräämässä mustikoita ja vadelmia sekä saunassa ja uimassa Saimaassa: Ravustuskausi alkoi ja oltiin tasan klo 12 laskemassa mertoja. Olin pettynyt, kun mökillä oli vain 18 astetta. olen odottanut innolla helteitä, mutta kyllä ne sieltä tullooo!! No hätä. Löysin sitten Fit -lehdestä mahtavan reseptin, joka on just sopiva ainakin mulle. Proteiiniletut! Ootte varmaan joskus kuullu niistä. kesän tavotteena on herkutella mutta myös pysyy kunnossa eikä palata kouluun 30 kiloo lihavampana. Näihin lettuihin tulee 2 ainesta: kananmunia ja banaaneja. Olin silleen WHAAAAT???? mutt joo niitä sitt kokeilin ja ei ollu hullumpia. Kuvia on sitten paljon :))

Proteiiniletut banaanilla:

2 banaania
4 kananmunaa
(ripaus leivinjauhetta)

Sekoita ainekset tasaiseksi massaksi ja paista pienellä voinokareella pannulla. Syö vaikka marjojen kanssa.













taipalsaaren näkymät hieman huonolla säällä...

Purjehdittiin täfin ja isin kanssa Hangosta Taipalsaareen ennen mökille menoa













muuripohjalettuja :)))







Maisema hyvällä säällä


Synttärilahjaks saatu laukku (huono kuva, i know)




Lappeenrannan huikea hiekkalinna, aiheena tänä vuonna oli Kalevala




Marjoja tuli poimittua


Kivien maalausta

Hyvää kesää kaikille, mun osalta tulee kyllä postauksia mutta ei välttämättä kauhean tiuhaan :) <3<3

2 kommenttia: