sunnuntai 18. elokuuta 2013

Even though you don't see me, it doesn't mean I wouldn't see you

Vaivaudun taas kerran kirjottelemaan tänne blogin puolelle jotain. Olen pahoillani näistä pitkistä tauoista, mutta kun koulu alkaa niin postauksia tulee useammin. Jokusen aikaa sitten kävin mökillä ja olen hieman siivoillut ja järjestellyt huonetta. Ja olen myös alkanut jo miettiä joululahjoja...Kyllä minulla on vähän tylsää välillä ja kyllä, olen jouluihminen, mutta koskaan en ole aloittanut joululahjojen miettimistä näin aikaisin. Ei tässä nyt sitten paljoakaan muuta. En viitsi kirjoittaa paljon ja tylsistyttää teitä näillä kuulumisilla. Onneks mulla on vielä pari viikkoa lomaa, sillä nyt vasta tuntuu, että loma on puolessa välissä. Seuraavilla viikoilla tapaan kavereita ja hoidan asoita. Hyvää loppulomaa tai sitten hyvää koulua!












Kustavi





Nimppari-pavlova




vesimelonikynnet

rantakäärme



Uusi reppu



4 kommenttia: